miercuri, 4 martie 2009

cum ar fi....

Te-ai intrebat vreodata cum ar fi lumea fara tine? Cum ar fi fost fara tine? Cum ai influentat viata celor din jurul tau? Le-ai creat doar probleme fara de care poate ar fi fost mult mai fericiti, mai multumiti, mai orice?Cum ar fi fost lumea fara mine? Cum ar fi fost cei dragi mie daca eu n-as fi fost?Imi place foarte mult un film, care se difuzeaza, de obicei, de Craciun. “O viata minunata” se numeste. Si prezinta varianta vietii tuturor cu si fara influenta eroului principal. Filmul spune o poveste foarte draguta si cu final fericit, cu privire la influenta lui in viata atator oameni. Si ma face intotdeauna sa ma gandesc la influenta mea in viata altora.As vrea sa am ocazia, intr-un fel sau altul, sa-mi dau seama daca eu, ideile mele au avut vreo influenta asupra unei persoane. Sigur ca mi-ar placea sa stiu ca a fost ceva pozitiv, ca fara de mine… dar cui nu i-ar placea sa stie asa ceva… Dar as vrea sa stiu si daca prezenta mea a avut un impact negativ.Nu stiu la ce mi-ar servi asa ceva… Oricum, ar fi la trecut, in oricare dintre ipostaze. Poate doar asa… de moral.

2 comentarii:

  1. lumea fara mine?!ma gandesc ce ar fi facut ai mei parinti fara mine?! vorbesc de la nasterea mea pana in prezent, sincer nu mi-as imagina lumea fara mine nu as vrea sa ma gandesc vreodata ,totul se invarte in jurul nostru noi acceptam situatile,trairile date de El

    RăspundețiȘtergere
  2. Inca un text copiat in intregime. Ca si la articolul "hm.."nevasta lu' nimeni", ati schimbat doar putin titlul. O mizerie din partea dumneavoastra

    RăspundețiȘtergere