joi, 5 martie 2009

TAMAGOCHI....incredibil

ca o mare analfabeta ce sunt..voi incepe cu DECI:deci! acum fix o luna jumatate si 3 zile primesc un mass(mass-ul e acel mesaj instant trimis la toata lista ta de messenger) care suna asa:http://www.tamagochi.ro/pet-zeitza voteaza-mi si mie maimutzik pls! la care eu adaug(si aici va arat discutia cu distinsa domnisoara) otilya_morena: ce-i asta mai?)te iubesc: voteaza-mi maimutza otilya_morena: am votat te iubesc: msik otilya_morena: dar care e faza??te iubesc: completezi un puzzle din puncte si castigi la agere ce vrei un mp3 un stick o camera web in forma de cutzu....Moama mi-am zis eu..pai daca asta poate..eu de ce sa nu pot,a?? zis si facut...imi fac cont imi aleg animalutul pe care urma sa-l cresc(ghemut) si incepe lupta pentru adunarea punctelor si formarea acelui puzzle....si nu va zic in ce stres continuu am stat ca respectivul animal mai intra si-n spital din lipsa punctelor..si vai n-o sa castig aclamam eu de zor!!! Si trece o zi si trec doua..si trece o luna timp in care de n ori pe zi ca nu mai stiu numarul dadeam mass-uri(v-am mai zis ce-s alea:))) si ma rugam cu cerul si cu pamantul de distinsii mei prieteni virtuali sa-mi voteze aratarea...a!! nu va zic cate injurii mi-au fost inaltate la ceruri si cate zeci de ignore mi-am luat(dar am reusit sa trec peste).Bun.....si vine domne ziua cea mult asteptata,adik ieri 4 martie,in care reusesc sa dobandesc ultima piesa de puzzle si sa castig concursul\:D/ nu va zic cata fericire pe capul meu..am dat chiar si o petrecere in cinstea lui ghemut(manc-al-ar mama pe el de drag).Ce-mi ramane acum de facut?? decat sa urmez regulamentul jocului si sa astept sa ma contacteze administratorul site-ului pt a-mi comunica cum pot intra in posesia premiului(un mp3player)...si astept...si astept..si astept..si ce credeti?? nimic...:(( moama si-mi iau inima in dinti si intru pe chatul site-ului pentru a dialoga cu administratorul(o fufa de altfel).....eu foarte amabila cum rar mi se intampla sa fiu incercam politicos sa-i aduc la cunostinta tipei ca am castigat pe drept concursul si ca ar fi timpul sa vorbim pentru a-mi inmana premiul....bai nene gagica cu o nonsalanta demna de invidiat zice: jajaja(am cautat in dex acest cuvant..nu l-am gasit) a fost tzeapa(cu "z" a se observa)...vai mor mi-am zis in gand....cum domne sa fie teapa..pai eu m-am chinuit atata timp sa cresc un animal si mi-am luat mii de injurii pentru ce??? what the fuck is this????mai eram super iritata la care ea ma intreaba: cati ani ai cutie?(cutie fiind nick-ul meu pe site-ul respectiv)....am simtit ca-mi cade tot tavanul din sufragerie in cap....zic na..ce sa-i zic lu' asta acum ca am 24ani?? nooo ma faceam de tot shetul=)) si-i raspund asa dupa un moment de respiro"11ani am...la care ea la fel de dezinvolta adauga: eh lasa mai cutie ca esti mic inca..o sa te faci mare si ai sa intelegi ce-s cu concursurile de acest gen....pai nene unde traim noi???nu stiam ca Romania e tara tuturor posibilitatilor.....pana ieri....

Un comentariu: