miercuri, 4 martie 2009

EU:)

nu caut decat sa fiu fericita.... in rest.... in rest cautarile mele se rezuma la ceva ce nu caut ... culmea
nu caut conversatii cu "subtilitati", desi dau de ele la tot pasul...
nu caut sa port conversatii cu oameni in calduri, desi sunt la tot pasul si incerc sa scap de ei in cel mai elegant mod...
nu caut relatii si nu caut sex, desi se pare ca marea majoritate crede asta...
nu caut cuvinte grele de inteles...
nu caut dispute si discutii in contradictoriu...
nu caut sa pierd vremea, dar cateodata imi iese si asta ...
nu caut sa ma plang de ceea ce am sau ce as vrea sa am si nu am, desi o fac...
nu caut sa pierd prieteni, desi se intampla chestia asta... din cauza mea sau din alte cauze independente de vointa mea...
nu am cautat cat am fost in scoala... si inca nu caut... sa iau note proaste, si totusi se mai intampla din cand in cand...
nu o caut cu lumanarea, dar lumanarea o mai cauta cu mine cateodata ...
nu mai caut nici perfectiunea pentru ca m-am decis sa stiu ca nu exista si ca, daca ar exista, ea nu vrea sa ma caute pe mine...
nu caut sa fiu critica, cinica sau sarcastica, desi cei care ma cunosc stiu ca am multe momente in care chiar sunt...
nu caut sa mint si nu am cautat asta niciodata... nici nu vreau sa o caut vreodata pentru ca adevarul e cea mai buna minciuna si adevarul doare cel mai tare ...
nu caut nimic... doar ma laud cu chestia asta!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu